بهترین تفریحگاه ها برای ماه عسل(قسمت دوم)
نوشته شده توسط : سپیده محمدی

در مقاله قبل به برخی از تفریح گاه های مناسب برای زوج های جوان اشاره کردیم . در ادامه به تفضیل موارد این لیست رویایی را بررسی می کنیم.با ما همراه باشید.

 

هتل

 

 

 

5. تفرجگاه و آبگرم تالاب بورا بوراBora Bora Lagoon

 

هتل

 

هتل

 

 

فکر کنید که به هر چیز علاقه دارید به محض ورودتان در انتظارتان باشند! آبمیوه یا نوشیدنی دلخواهتان ، ساز ها و موسیقی مورد پسندتان، حتی بالشی که استفاده می کنید. در جزیره پیتر این همه این موارد فراهم است ، یک جزیره ی خارق  العاده، خصوصی و رومانتیک که منحصرا برای  شماست.

همه مهمانان این جزیره از دیدن غذاهای جذاب، کافه ی شیک و رستوران های لاکچری آن لذت خواهند برد. این تفریحگاه درتمام کارائیب همانقدر که برای مناظر جذاب خود شهرت دارد برای غذاهای مبتکرانه اش نیز معروف است. موقعیت روستایی فضا یک منظره خیره کننده ، با قابلیت انتخاب بین سبک های طراحی و معماری و مدل ویلاها، همچنین حفظ حریم خصوصی مسافران و بهترین تجهیزات چیزی است که در تفریحگاه خواهید داشت.

6. هتل دکریلون de Crillon

 

هتل

 

هتل

 

هتل

 

بنای تاریخی خارق العاده هتل د کریلون که در پاریس واقع شده یک بنای لوکس قرن ۱۸ امی زیبا واقع در میدان معروف کنکورد پاریس است. این هتل یکی از۶ قصر هتل موجود در پاریس است.

رستوران امبسدورز که گویا یکی از برترین سالن های غذاخوری این شهر است که با 140 متر مربع  پنجره و تراس های بلند اجازه می دهد نور فراوان به داخل بنا وارد شود.

بنا با رنگ های گرم و قاب های چوبی و سوئیت های معروف و چشم انداز با شکوهی از پاریس را ارائه می دهند و برج ایفل با تماما از حمام لوکس آن قابل مشاهده است. در هتل بالاترین سطح از خدمات به مهمانان ارائه می گردد که همانا هدف اصلی این هتل است.

 

7. تفریحگاه تایدز ریویرا مایا Tides Riveria Maya

هتل

هتل

 

هتل

 


از نظر مکانی این تفریحگاه در یک روستای کوچک به نام تالاب کالاکوکو درست بیرون از تالاب دل کارمن و در امتداد ماسه های مرواریدی ریویرا مایا واقع شده است. اقامتگاه تایدز که تا قبل از این ایکال دل مار نام داشت ، یک پناهگاه ساحلی بزرگ است که در اعماق جنگل های مناطق استوایی قرار دارد. این پناهگاه یک آبگرم مجهز به خدمات لوکس ، یک رستوران فوق العاده به همراه هفت مایل ساحل شنی و ماسه ای سفید دارد و سفر به شهر های باستانی اطراف و خرابه های پیرامون آن به آسانی میسر است. این محیط سرسبز گرمسیری یک فضای خاص برای اتفاقات  ویژه را بوجود آورده و توسط آبگرم کاملا مجهز و لاماریا که می شود گقت رستورانی برجسته و اقیانوسی با غذاهایی فوق العاده لذیذ است تکمیل شده است.

اقامتگاه های ساحلی با امکانات رفاهی بسیار لوکس که شامل ویلاهای خصوصی و همچنین سوئیت های تایدز است نیز در اینجا یافت می شوند. در واقع می توان گفت که یک ماه عسل فوق العاده شامل اقامت در ریویرا مایا به مدت پنج روز و چهار شب در این ویلای لوکس و خصوصی می شود.

 

8. تفریحگاه پوینت Point

هتل

تفریحگاه پوینت یک مکان منحصر به فرد و خصوصی در املاک آدیرونداک است که در آن شما برای لذت بردن از فعالیت های باشکوه موجود در آن آزاد هستید. اینجا یک مکان پر از فعالیت و منحصر به فرد است که دارای مخفی گاهی زیبا، با ماهیت باشکوه و عظمت روستا و اقامتگاهی جذاب با تجمل و رنگارنگ در میان بیابان های کوه آدیرونداک است.

کلیه ی امکانات آن شامل مجموعه ای از عتیقه جات و مبلمان آدیرونداک بوده و هر کدام دارای یک فضای نشیمن بسیار دنج رو به یک شومینه بزرگ از سنگ اسکنه هستند.

در هر اتاق لوکس در عین بی تکلف بودن پر زرق و برق است و مکانی برای گذراندن صبح های آرام و شب های درخشان می باشد.




:: بازدید از این مطلب : 353
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 آذر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: